مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-25سياسي

ضرورت رفع مشکل تولیدکنندگان کفش هیدج


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از موافقت برای استقرار دفتر صندوق کارآفرینی در شهر هیدج با دو روز کار در هفته خبر داد.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت تاکید کرد ضرورت رفع مشکل تولیدکنندگان کفش هیدج ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از موافقت برای استقرار دفتر صندوق کارآفرینی در شهر هیدج با دو روز کار در هفته خبر داد.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیدج یکی از قطب های اصلی تولید کفش در کشور به شمار می رود، عنوان کرد: کفش هیدج از لحاظ سطح تولید و کیفیت در رده های سوم و دوم قرار دارد و بر همین اساس تلاش می شود تا با پیگیری های مستمر مشکلات تولیدکنندگان این صنعت خصوصاً در شهرک صنعتی حل شود و حمایت هایی از فعالان در این عرصه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اشتغال بالای کفش برای مردم هیدج در سال هایی که مقام معظم رهبری به مقوله تولید توجه جدی دارند باید پشتیبان صنعت کفش هیدج بود، تصریح کرد: وجود عزم استانی جدی برای حمایت از این صنعت در هیدج در شناخته شدن کفش این شهر در کشور موثر خواهد بود.

این مسئول به رایزنی ها و دیدارهای انجام شده با مدیر صندوق کارآفرینی امید کشور و طرح برخی از مشکلات تعاونی صنعت کفش هیدج در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکل تولیدکنندگان کفش هیدج

ضرورت رفع مشکل تولیدکنندگان کفش هیدج