مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-04-24اقتصادي

مذاکرات هند برای واردات بلندمدت نفت از گویان


هند که سومین واردکننده و مصرف کننده بزرگ نفت در جهان است، با دولت گویان درباره توافق بلندمدت برای خرید نفت این کشور آمریکای جنوبی وارد مذاکره شده است.

- هند که سومین واردکننده و مصرف کننده بزرگ نفت در جهان است، با دولت گویان درباره توافق بلندمدت برای خرید نفت این کشور آمریکای جنوبی وارد مذاکره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویکرام بهارات، وزیر منابع طبیعی گویان اظهار کرد: هند برای خرید محموله های یک میلیون بشکه ای نفت از دولت گویان ابراز علاقه کرده تا این نفت را در پالایشگاههای امتحان کند.

تقاضای هند برای نفت طی هفت سال گذشته 25 درصد رشد کرده که بیش از هر کشور دیگری است و مقامات این کشور متعهد شده اند از موقعیت کشورشان به عنوان یک خریدار بزرگ به عنوان اسلحه ای به منظور پایین نگه داشتن قیمت نفت استفاده کنند.

دهلی نو در حال اعمال نفوذ رو به رشدی در بازار نفت است.

این کشور با تصمیم اوپک و متحدانش برای تمدید محدودیت عرضه که باعث افزایش قیمتها شد، مخالفت کرد و به دنبال متنوع کردن منابع خرید نفت و کاهش وابستگی به نفت عربستان سعودی است.

پالایشگاههای دولتی هند قصد دارند در ماه مه 36 درصد نفت کمتر از میزان معمول از عربستان سعودی خریداری کنند و این کشور در حال تلاش برای جایگزین کردن نفت نقاط دیگری مانند گویان با عرضه سعودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات هند برای واردات بلندمدت نفت از گویان

مذاکرات هند برای واردات بلندمدت نفت از گویان