مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-04-24اقتصادي

میزان پایین رعایت دستور العمل ها در اصناف نگران کننده است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه رعایت دستور العمل ها در اصناف استان زیر 50 درصد است، گفت: میزان پایین رعایت دستور العمل ها در اصناف نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به اینکه بررسی ها نشان از روند صعودی رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم دارد، اظهار کرد: البته هنوز تا رسیدن به شاخص مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه متوسط رعایت دستور العمل های بهداشتی در کشور 61 درصد و در استان گیلان کمتر از 55 درصد است، افزود: باید با آگاهی بخشی به شهروندان آنها را به رعایت بیشتر و جدی تر دستور العمل ها ترغیب کنیم.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه رعایت دستور العمل های بهداشتی در اصنافی همانند سوپر مارکت ها، خواروبارفروشی ها و نانوایی ها حدود 50 درصد است، گفت: این وضعیت نگران کننده است و نظارت ها باید جدی تر شده و با متخلفان برخورد شود.

وی همچنین به اجرای طرح محدودیت های کرونایی اشاره و با بیان اینکه تیم های نظارتی باید بر اجرای این محدودیت ها در دستگاه های دولتی و غیر دولتی نظارت کنند، تأکید کرد: توجه به اجرای دقیق محدودیت های کرونایی، و رعایت دستور العمل ها و فاصله اجتماعی به کنترل و کاهش روند ابتلاء و انتشار ویروس کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان پایین رعایت دستور العمل ها در اصناف نگران کننده است

میزان پایین رعایت دستور العمل ها در اصناف نگران کننده است