مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-04-24اقتصادي

ابلاغ نشدن ممنوعیت کرونایی هند و پاکستان/ اجرا به محض ابلاغ


مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تاکنون به غیر از اعلام شفاهی سخت گیری بیشتر برای تردد مسافر و کالا از مرز پاکستان، هیچ ممنوعیتی برای سازمان ابلاغ نشده است اما هر مصوبه ای ابلاغ شود آن را اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز خبری منتشر شد مبنی بر ممنوعیت پروازهای مسافری مستقیم و غیر مستقیم از کشورهای هند و پاکستان که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونای جهش یافته در این کشورها از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و ابلاغ شد.

البته پیش از انتشار این خبر تورج دهقان زنگنه -رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در پاسخ به انتقادهای صورت گرفته درباره علت لغو نشدن پروازها هند و پاکستان گفته بود که هیچ پرواز برنامه ای به مقصد هندوستان نداریم و برخی پروازها به صورت موردی و برای بازگرداندن دانشجویان و ایرانیان از هند انجام می شود.

اما در صورتی که پروازی به صورت موردی بخواهیم انجام دهیم، مجوز آن را از ستاد ملی مقابله با کرونا دریافت کرده و همه پروتکل های ابلاغی درباره آن را به دقت اجرا می کنیم چرا که ما در این زمینه متولی نیستیم و تنها خود را مجری مصوبات و ابلاغیه های بهداشتی می دانیم.

در این شرایط اما به نظر می رسد که این مصوبه هنوز برای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به عنوان متولی اصلی مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نشدن ممنوعیت کرونایی هند و پاکستان/ اجرا به محض ابلاغ

ابلاغ نشدن ممنوعیت کرونایی هند و پاکستان/ اجرا به محض ابلاغ