مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-24اقتصادي

لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های لیالی قدر


رییس ستاد مدیریت و مبارزه با کرونای گیلان با اعلام جزییات برگزاری مراسم عزاداری شب های قدر در استان گیلان گفت: ممنوعیت تردد شبانه در شب های قدر لغو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت ایی ها گفت: سوپرمارکت ها، خواروبارفروشی ها و نانوایی ها حدود 50 درصد و نگران کننده بوده، لذا باید نظارت های دستگاه های ذی ربط در اجرای توصیه ها توسط کسب وکارها به ویژه رعایت جدی دستورالعمل ها در این مراکز، با جدیت افزایش یابد و ضمن پیگیری و تشدید، با متخلفان برخورد جدی شود.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به استمرار روند ره گیری بیماران کرونایی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، روند ره گیری بیماران کرونایی را استمرار ببخشد تا از این طریق بیمار در مراحل اولیه ابتلا مورد تشخیص، تحت کنترل، ایزوله و قرنطینه قرار بگیرند.

زارع با اعلام جزییات برگزاری مراسم عزاداری شب های قدر در استان گیلان تصریح کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد نیز فقط در شب های قدر برداشته و همچنین مقرر شد مراسم شب های قدر و احیاء در ماه رمضان و نماز عید فطر در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل ها برگزار شود و در شهرهای قرمز و نارنجی حتماً مراسم شب های احیاء و نمازها باید در فضای باز و در مدت زمان دو ساعت  برگزار شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های لیالی قدر

لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های لیالی قدر