مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-24حوادث

مشاوره بهترین راهکار پیشگیرانه از وقوع آسیب های اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عسگر ساوری با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی با اشاره به نقش مثبت مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری ها اظهار داشت: - ساوری عنوان کرد: اقدامات مشاوره ای که در مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری ها صورت می گیرد از بهترین راهکار ها برای پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عسگر ساوری با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی با اشاره به نقش مثبت مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری ها اظهار داشت: اقدامات مشاوره ای که در این مراکز انجام می شود بر اساس آمار و بازخورد ها در پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و حتی صلح و سازش بین افرادی که دارای اختلاف گوناگونی هستند بسیار مؤثر و مفید بوده است.

وی افزود: مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در بیش از 3 هزار کلانتری در سطح کشور راه اندازی و آماده ارائه خدمات مشاوره ای به مراجعان است و با ارائه خدمات حرفه ای آن ها را برای تصمیم مناسب آگاه و توانمند می کنند.

ساوری با بیان اینکه کلانتری ها درگاه واقعی اعتمادسازی مردم نسبت به نیروی انتظامی هستند، افزود: در های مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری ها رو به آحاد ملت باز است و مددکاران با حوصله و امین آماده ارائه خدمت به صورت رایگان به مراجعین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره بهترین راهکار پیشگیرانه از وقوع آسیب های اجتماعی است

مشاوره بهترین راهکار پیشگیرانه از وقوع آسیب های اجتماعی است