مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-24پزشكي

راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون کرونا در قم و تزریق 435 دوز واکسن در روز اول


اولین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر قم صبح امروز با حضور فرماندار قم و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان و شهرستان فعالیت خود را رسما آغاز نمود.

- ایسنا/قم اولین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر قم صبح امروز با حضور فرماندار قم و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان و شهرستان فعالیت خود را رسما آغاز نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، این مرکز که در ساختمان دانشکده بهداشت واقع در میدان روح الله استقرار یافته است روزانه از ساعت 8 لغایت14 جهت واکسیناسون گروههای هدف تعیین شده از سوی وزارت بهداشت در خدمت همشهریان خواهد بود.

در اولین روز راه اندازی این مرکز، تعداد 435 دوز واکسن جهت گروههای هدف نظام پزشکی، کادر بهداشت و درمان، دانشجویان پیراپزشکی، خانواده شهدا و جانبازان تزریق شد.

با توجه به افزایش مقدار واکسن وارده به استان و اعلام گروههای هدف بعدی از سوی وزارت بهداشت، با هدف تسهیل در دسترسی عموم جامعه، در اینده نزدیک مرکز شماره دو واکسیناسیون کرونا تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است برنامه واکسیناسیون کرونا از 21 بهمن ماه 1399 در قم آغاز شده و طبق اولویت بندی وزارت بهداشت و براساس محموله واکسن اختصاص یافته به استان در حال تزریق می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون کرونا در قم و تزریق 435 دوز واکسن در روز اول

راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون کرونا در قم و تزریق 435 دوز واکسن در روز اول