مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-24اجتماعي

بازگشت «شیخ بهایی» به چهارباغ


مدیر پروژه های چهارباغ عباسی خبر داد که مجسمه «شیخ بهایی» اثر مرتضی نعمت اللهی، پنجم اردیبهشت ماه در محدوده تلاقی خیابان شیخ بهایی با چهارباغ نصب می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر پروژه های چهارباغ عباسی خبر داد که مجسمه شیخ بهایی اثر مرتضی نعمت اللهی، پنجم اردیبهشت ماه در محدوده تلاقی خیابان شیخ بهایی با چهارباغ نصب می شود.

سعید سهرابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو اجرای عملیات سنگفرش محور میانی چهارباغ عباسی، مجسمه شیخ بهایی از محل خود برداشته شد و با توجه به اینکه این اثر، به بخشی از هویت چهارباغ بدل شده بود و مردم با آن خو گرفته بودند، لازم دیدیم که با اتمام عملیات عمرانی، دوباره در همین محل نصب شود.

وی ادامه داد: به این دلیل که دریچه تأسیسات خدماتی نظیر لوله های اصلی آب و گاز درست در محل سابق نصب این مجسمه قرار داشت و باید سهولت دسترسی به آن در مواقع اضطراری فراهم می شد، همچنین به دلیل تغییراتی که با صفوی سازی چهارباغ و اجرای حوض و آبراهه در محور میانی انجام شده بود، امکان نصب مجسمه در نقطه قبلی خود وجود نداشت.

مدیر پروژه های چهارباغ عباسی تصریح کرد: بر این اساس، ابتدا درصدد بودیم که مجسمه شیخ بهایی را ابتدای خیابان شیخ بهایی نصب کنیم، اما در این محدوده نیز کارگاه عمرانی قطار شهری برپاست و با بررسی های میدانی که انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «شیخ بهایی» به چهارباغ

بازگشت «شیخ بهایی» به چهارباغ