مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-24سياسي

فعالیت 310 خانه قرآنی در کردستان/مردم به طرح محله همدل بپیوندند


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در رویکرد برنامه های فرهنگی و تبلیغی این سازمان در سال 1400 همه مردم استان اعم از تسنن و تشیع دیده شده و در این راستا نیز پذیرای همه ایده ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد حاتمیان روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها در سنندج، اظهار کرد: هم اکنون 310 خانه قرآنی در استان فعال هستند که 60 مورد آنها در سازمان تبلیغات اسلامی ثبت شده و مابقی به صورت سنتی فعالیت می کنند.

وی افزود: 40 مؤسسه قرآنی هم در استان به صورت رسمی فعالیت دارند که امسال در قالب طرح ملی تجلیل از 110 مؤسسه قرآنی کشور از 17 مؤسسه در استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مراسم افطاری وحدت و مقاومت در چهار شهرستان سنندج، سقز، مریوان و سروآباد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام حاتمیان از مسئله محوری به عنوان ملاک تدوین برنامه های 1400 تبلیغات اسلامی نام برد و گفت: در این راستا پذیرای همه ایده ها و نظرات نخبگان و صاحب نظران هستیم.

وی به محورهای تبیین شده در حوزه فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: خانواده و سبک زندگی و تاب آوری آنان در برابر مشکلات، بحث سواد رسانه ای، برون سپاری برنامه ها و حمایت از تشکل های مردم نهاد و مؤسسات قرآنی، استفاده از چهره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 310 خانه قرآنی در کردستان/مردم به طرح محله همدل بپیوندند

فعالیت 310 خانه قرآنی در کردستان/مردم به طرح محله همدل بپیوندند