مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-24اقتصادي

2 هزار و 589 حلقه چاه کشاورزی در زنجان به کنتور هوشمند مجهز شدند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: از سال 92 تا پایان سال گذشته دو هزار و 589 حلقه چاه کشاورزی در استان به کنتور هوشمند مجهز شده است.

- اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر به نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه ها در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون دو هزار و 589 حلقه چاه تا به امروز در استان زنجان به کنتور هوشمند مجهز شده است.

وی اظهار کرد: با هوشمند سازی تمامی چاه ها در استان از اضافه برداشت بیش از 160 میلیون مترمکعب آب جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: در سال گذشته تنها 44 کنتور هوشمند بر روی چاه های آب در استان نصب شد و در سالجاری هم با قوت بیشتری اجرا خواهد شد.

افشاری با بیان اینکه بارش ها در استان کاهش یافته است، تاکید کرد: امیدواریم در اردیبهشت ماه با افزاش بارش ها شاهد افزایش ورودی آب به سدهای چهار گانه استان باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت منابع آبی بیشتر دشت های زنجان بحرانی است و سالانه سطح سفره های آب زیرزمینی افت پیدا می کند، ابراز داشت: در این میان برداشت بی رویه آب هم بحرانی بودن دشت ها را تشدید می کند که باید جلوی برداشت بی رویه آب گرفته شود و با متخلفین به جد برخورد شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: بخش کشاورزی در استان بیشترین مصرف را دارد و به روستاییان توصیه می شود مصرف آب را مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 589 حلقه چاه کشاورزی در زنجان به کنتور هوشمند مجهز شدند

2 هزار و 589 حلقه چاه کشاورزی در زنجان به کنتور هوشمند مجهز شدند