مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-24اقتصادي

مسابقات کتابخوانی؛ بهانه ای برای آشنایی با یار مهربان


مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: مسابقات کتاب خوانی بهانه ای برای ترویج و تشویق مردم به سمت خواندن کتاب است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: مسابقات کتاب خوانی بهانه ای برای ترویج و تشویق مردم به سمت خواندن کتاب است.

امیرعلی نیک بخش در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری جشنواره هایی با محوریت کتاب، اظهار کرد: برگزاری مسابقات کتاب خوانی بهانه ای است در ایجاد و افزایش انگیزه و توانایی افراد تا برای کتاب خواندن تلاش کرده و توانایی خود را محک زنند که در نهایت باعث افزایش میزان مطالعه خود افراد می شود.

وی افزود: هدف نهایی ما از برگزاری مسابقات کتاب خوانی این است که به این بهانه افراد را به سمت کتاب و کتاب خوانی تشویق و ترویج و یک انگیزه برای آن ها ایجاد کنیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب خوانی با محوریت کتاب آزادی معنوی ، تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب آزادی معنوی نوشته شهید مرتضی مطهری در سطح ملی با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان و بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان به مناسبت ماه رمضان و بزرگداشت روز معلم برگزار می شود.

نیک بخش ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه و تهیه فایل کتاب تا آخر ماه رمضان می توانند به سایت های www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کتابخوانی؛ بهانه ای برای آشنایی با یار مهربان

مسابقات کتابخوانی؛ بهانه ای برای آشنایی با یار مهربان