مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-24سياسي

دعوت از ژاپن برای پیوستن به نهضت جهانی خلع سلاح کشتار جمعی


تهران و توکیو می توانند با ایجاد نهضت جهانی خلع سلاح کشتار جمعی جبهه ای به وجود بیاورند که نتیجه آن اهدای صلح و امنیت به جهانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین الملل قوه قضاییه، در دیدار کازو توشی آیکاوا سفیر ژاپن در ایران، حقوق بشر را ارزش مقدس انسانی خواند و گفت: غربی های مدعی حقوق بشر سیاه ترین کارنامه نقض حقوق ملت های جهان را دارند و از این نظر با فاصله بسیار زیاد و دست نیافتنی رکورددار نقض حقوق بشر در طول تاریخ بشریتند.

باقری کنی با اشاره به اینکه دو ملت ایران و ژاپن بزرگ ترین قربانیان سلاح کشتار جمعی در قرن بیستم هستند، تصریح کرد: هیروشیما و سردشت نماد بارز جنایت آمریکا و اروپا علیه بشریتند و به همین جهت ایران و ژاپن سزاوارترین کشورها برای پرچمداری مبارزه با سلاح های کشتار جمعی و دفاع از قربانیان این سلاح ها هستند.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه با اشاره به اراده جمهوری اسلامی ایران برای استیفای حقوق ملت ایران از دولت های ناقض حقوق ملت ایران به ویژه آمریکا و اروپا، با دعوت از طرف ژاپنی برای پیوستن به ابتکار ایران در زمینه خلع سلاح کشتار جمعی اظهار داشت: تهران و توکیو می توانند با ایجاد نهضت جهانی خلع سلاح کشتار جمعی جبهه ای به وسعت همه انسان ها برای مقابله با سازندگان، تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از ژاپن برای پیوستن به نهضت جهانی خلع سلاح کشتار جمعی

دعوت از ژاپن برای پیوستن به نهضت جهانی خلع سلاح کشتار جمعی