مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-04-23پزشكي

ورزش و تحرک لازمه سلامت روزه دارن است


به گفته کارشناس طب سنتی در کردستان، داشتن تحرک و انجام ورزش کافی بعد از هر خوردن و خوابیدنی برای انسان ضروری است.

- ایسنا/کردستان به گفته کارشناس طب سنتی در کردستان، داشتن تحرک و انجام ورزش کافی بعد از هر خوردن و خوابیدنی برای انسان ضروری است.

برهان حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ده ها و صدها بیماری مختلف بر اثر بی تحرکی و یا عدم انجام حرکات ورزشی مناسب در انسان به وجود می آید؛ که همین امر سبب ضعف عضلانی و جمع شدن توده های چربی در بدن و ایجاد اندامی نامتناسب و کوتاهی قد در انسان می شود.

وی عنوان کرد: بعد از بیدار شدن از خواب به ازای هر ساعت از خواب یک دقیقه حرکات کششی و ئارام لازم است و به هیچ عنوان نباید سریعا از رختخواب بیدار شد.

ا کارشناس طب سنتی اذعان کرد: باید توجه داشت که ورزش کردن و انجام کارهای سخت بعد از خوردن و نوشیدن زیاد ممنوع بوده و ممکن است سبب ایجاد آپاندیس و ایجاد فشار به قلب و ریه در انسان شود.

وی اضافه کرد: چنانچه از گوشت، تخم مرغ و چربی به مقادیر زیادی در طول روز مصرف می کنید؛ باید به همان میزان در طول روز تحرک و ورزش کافی داشته باشید، به میزانی که عرق مفید از بدن خارج شود.

حسینی شروع ورزش را به یک موتور اتومبیل تشبیه کرد و افزود: شروع ورزش به چهار بخش آرام، سریع تر، سریع و آرام تقسیم می شود؛ شروع سریع ورزش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش و تحرک لازمه سلامت روزه دارن است

ورزش و تحرک لازمه سلامت روزه دارن است