مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-04-23اقتصادي

محور گلندرود شهرستان نور در فاز مطالعاتی قرار دارد


باتوجه به اینکه عمق رانش منطقه گلندرود نور تا 20 متر است کارشناسان فنی مطالعات خود را شروع کرده و درحال انجام کار هستند.

- علی شادمان درباره آخرین وضعیت رانش در منطقه گلندرود نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: شاهد رانش های متعددی در این منطقه بودیم که امسال باز هم این موضوع تکرار شد.

وی افزود: باتوجه به رانشی که در فروردین ماه امسال رخ داد بحث احداث جاده جدید دستور کار قرار گرفت تا مشکلی برای تردد اهالی روستاها به وجود نیاید.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: باتوجه به این مهم که عمق رانش تا 20 متر است کارشناسان فنی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مطالعات خود را شروع کردند  و درحال انجام کار هستند.

این مسؤول با بیان اینکه کار مطالعاتی این جاده سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید، اظهار کرد: جاده جدید نیز خاکی بوده و باید تثبیت شود و کارهای زیربنایی در دستور کار قرار دارد.

شادمان خاطرنشان کرد: این مسیر ارتباطی و اصلی بخش بلده و راه ارتباطی 18 روستای بخش مرکزی و همچنین مسیر ارتباطی برخی برای رسیدن به کجور است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محور گلندرود هراز چندگاهی به دلیل حوادث طبیعی دچار  رانش شده و راه دسترسی اهالی بالادست به مرکز شهرستان قطع و آنان با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور گلندرود شهرستان نور در فاز مطالعاتی قرار دارد

محور گلندرود شهرستان نور در فاز مطالعاتی قرار دارد