مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-23پزشكي

تاکنون 242 هزار نفر در فارس کرونا گرفته اند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که از ابتدای شیوع کووید-19 تاکنون 242 هزار بیمار مثبت قطعی کرونا در فارس شناسایی شده است.

- دکتر عبدالرسول همتی، جمعه سوم اردیبهشت در خصوص آخرین آمار شیوع کرونا در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع این بیمار در فارس قریب به 804 هزار تست تشخیص مولکولی از افراد دارای علامت یا مشکوک به کرونا تهیه و منجر به شناسایی بیش از 230 هزار بیمار مثبت قطعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، همتی گفت: با انجام حدود 91 هزار تست سریع در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از 12 هزار مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.

او با بیان اینکه متاسفانه در استان فارس تاامروز، سوم اردیبهشت 3820 نفر براثر ابتلا به کروناویروس فوت کرده اند، گفت: تنها طی 24 ساعت گذشته 22 بیمار در فارس جان خود را از دست دادند.

همتی تعداد بیماران بستری در بیمارستان های فارس را 2571 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد افراد بستری در بخش های آی سی یو، 331 نفر است.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای این همه گیری تاکنون قریب به 212 هزار نفر از بیماران، در فارس بهبود پیدا کرده اند.

همتی با اشاره به افزایش سرعت انتقال کروناویروس در بین افراد جامعه توصیه کرد: تنها راه کاهش سرعت انتقال و پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، استفاده از ماسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 242 هزار نفر در فارس کرونا گرفته اند

تاکنون 242 هزار نفر در فارس کرونا گرفته اند