مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-04-23اجتماعي

آلودگی بودار عسلویه!


طی چند روز گذشته و همزمان با توقف باد، از شب گذشته انتشار بوی نامطبوع میعانات گازی در عسلویه شدت پیدا کرد و نقاط پیرامونی مخازن میعانات گازی در شهر عسلویه این بوی بد را احساس کردند.

- ایسنا/بوشهر طی چند روز گذشته و همزمان با توقف باد، از شب گذشته انتشار بوی نامطبوع میعانات گازی در عسلویه شدت پیدا کرد و نقاط پیرامونی مخازن میعانات گازی در شهر عسلویه این بوی بد را احساس کردند.

از آنجا که ایجاد هر نوع آلودگی تخلف محسوب می شود انتظار می رود سازمان حفاظت محیط زیست در برخورد با متخلفان و عاملان انتشار بوی بد برخورد کنند.

بوی نامطبوعی که شهرهای عسلویه، نخل تقی و بیدخون را درگیر کرده و ساکنان این مناطق را درگیر علائمی چون سردرد، سوزش چشم و خارش گلو کرده است.

رسیدگی به موضوع انتشار بوی نامطبوع در عسلویه به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتشار بوی مواد هیدروکربنی در شهرستان عسلویه و گزارشات مردمی، این موضوع در روزهای اخیر توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفته است.

مصطفی موذنی، رییس محیط زیست شهرستان عسلویه در این خصوص گفته است: طی بازدید میدانی به عمل آمده توسط کارشناسان اداره محیط زیست عسلویه در روز سوم اردیبهشت 1400 از کلیه منابع بالقوه انتشار بو در شهرستان، منابع فعال شناسایی گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی بودار عسلویه!

آلودگی بودار عسلویه!