مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-23سياسي

پیوندزدن سیاست خارجی به انتخابات باعث بی توجهی به مسائل مهمتر کشور می شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گفت: پیوند زدن سیاست خارجی به انتخابات باعث بی توجهی به مسائل مهمتر کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دوقطبی مهم انتخابات 1400، دوقطبی رأی دادن و رأی ندادن است، افزود: مشارکت اندک در انتخابات، اردوگاه دشمن را برای تشدید فشارها و نتیجه بخش کردن تهدیدات امیدوار می کند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: واقعی ترین دوقطبی ها در ماجرای انتخابات 1400، دوقطبی ایران و ضدایران است.

آل هاشم سپس در خصوص مذاکرات 1+4 با بیان اینکه حضور موذیانه آمریکا در حاشیه نشست وین، بدین خاطر است تا با گذر زمان به اشکال مختلف در نشست ورود کند، افزود: آنها تلاش می کنند 1+4 را تبدیل به 1+5 کنند.

وی ابراز داشت: پیوند زدن سیاست خارجی به انتخابات، باعث می شود دیگر مسائل مهم و حیاتی کشور که نیاز به تمرکز و توجه به آن است، دیده نشده و هیچ گاه حل نشوند.

امام جمعه تبریز به تحرکات ناشیانه دولت غرب گرای اوکراین برای سوء استفاده های سیاسی از سقوط هواپیمای اکراینی اشاره کرد و گفت: این تحرکات ناشیانه اوکراین برای سوء استفاده های سیاسی عوایدی برای او نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوندزدن سیاست خارجی به انتخابات باعث بی توجهی به مسائل مهمتر کشور می شود

پیوندزدن سیاست خارجی به انتخابات باعث بی توجهی به مسائل مهمتر کشور می شود