مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-23سياسي

شکست آمریکا در طول بیش از چهار دهه بیانگر عنایت خداوند به ملت ایران است


امروز به لطف الهی ملت ایران با رهبر حکیمش با قدرت روز افزون در برابر آمریکا و اسراییل ایستاده و ان شاءالله به اهداف نهایی خود خواهد رسید.

- ایسنا/تهران امام جمعه ورامین گفت: امروز به لطف الهی ملت ایران با رهبر حکیمش با قدرت روز افزون در برابر آمریکا و اسراییل ایستاده و ان شاءالله به اهداف نهایی خود خواهد رسید.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی به مناسبت سالگرد کشف کودتای طبس و شکست آمریکا در توطئه بر علیه ملت و انقلاب اسلامی گفت: این شکست مفتضحانه از عنایات غیبی پروردگار به ملت ایران بود و خداوند آمریکا را رسوا کرد.

امام جمعه ورامین دومین جمعه ماه مبارک رمضان است، ماهی که به برکت روزه داری اسباب تقرب به خداوند مهیا گشته است، روزه ضمن اینکه در سلامت جسم انسان تأثیرگذار است، روح روزه دار را تزکیه کرده و او را از گناه و معصیت دور می سازد.

وی افزود: به همین جهت است که در روایات آمده است روزه سپر از آتش جهنم است ، همه باید با استفاده از فرصت ماه رمضان و با استغفار و توبه به درگاه خداوند متعال زمینه جلب رحمت الهی را فراهم آورند.

امام جمعه ورامین اضافه کرد: دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت ام المومنین حضرت خدیجه کبری (س) است ، بانویی که کنار پیامبر و همراه رسول الله (ص) بود و با ثروت و نفوذ خود از آن حضرت دفاع کرد، بانویی که درس ایثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست آمریکا در طول بیش از چهار دهه بیانگر عنایت خداوند به ملت ایران است

شکست آمریکا در طول بیش از چهار دهه بیانگر عنایت خداوند به ملت ایران است