مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-23سياسي

لزوم پیگیری مطالبات آبی از مسیر صحیح/مردم از رویارویی با یکدیگر پرهیز کنند


مطالبات در خصوص مسئله آب باید از مسیر صحیح پیگیری شود و اجازه سوءاستفاده به ضدانقلاب، منافقین و برهم زنندگان امنیت کشور داده نشود و لذا مردم از هرگونه رویارویی پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه پیرامون مسئله آب گفت: با کاهش نزولات آسمانی همه باید به مشکل کمبود آب توجه جدی داشته باشیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری هم به مراتب بیشتر از جاهای دیگر با مشکل آب مواجه است، افزود: مشکل آب شرب در جاهای مختلف استان مشهود و محسوس است، آب کشاورزی و صنعت و امثال آن در این استان آنقدر با مشکل مواجه است که نرخ بیکاری استان را به شدت افزایش داده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم نجیب دو استان همجوار با هم مشکلی ندارند و بسیار نسبت به هم رئوف هستند، توضیح داد: چرا باید در فضای مجازی و چرا به وسیله بعضی از مطالبه گران زمینه رویارویی مردم فراهم شود، مردم عزیز این استان همیشه مطالبات خود را از مسئولان و دستگاه های مسئول پیگیری کرده اند و هیچ گاه فضای نامناسبی ایجاد نکرده اند.

نکونام خاطرنشان کرد: باید مطالبات از مسیر صحیح پیگیری شود و اجازه سوءاستفاده به ضد انقلاب و منافقین و برهم زنندگان امنیت کشور داده نشود و لذا مردم از هرگونه رویارویی پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری مطالبات آبی از مسیر صحیح/مردم از رویارویی با یکدیگر پرهیز کنند

لزوم پیگیری مطالبات آبی از مسیر صحیح/مردم از رویارویی با یکدیگر پرهیز کنند