مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-23سياسي

مردم و مسئولان با همبستگی و اتحاد در مسیر انتخابات قدم بردارند


در انتخابات باید همه احساس کنند که به یکدیگر تعلق دارند و با مسئولیت جمعی و پرهیز از جداسازی به بهانه جناح گرایی، - یزدـ امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: در انتخابات باید همه احساس کنند که به یکدیگر تعلق دارند و با مسئولیت جمعی و پرهیز از جداسازی به بهانه جناح گرایی، با همبستگی در این مسیر قدم بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در پیام جمعه این هفته با تسلیت سالروز وفات حضر خدیجه کبری (س) اظهار داشت: حضرت خدیجه نه تنها در صدر اسلام تمام اموال و دارایی خود را تقدیم پیامبر کرد بلکه در کنار همه خدمات و تلاش ها، 11 امام نیز از نسل او هستند و تمامی سادات بن الزهرا از نسل او به حساب می آیند ساداتی که هر کدامشان نشانه ای زنده از اسلام، قرآن و پیامبر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات یکی از مباحث مهم پیش روی همه ما است و تک به تک در مقابل آن مسئولیم، افزود: همه ما باید چه در نظام جمهوری اسلامی دارای پست و مدیریت خاصی باشیم و چه به عنوان یک عضو عادی در جایگاه های مختلف، در این زمینه ایفای نقش کنیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: انتخابات ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، قانونی، داخلی و بین المللی دارد اما بعد از جایگاه قانونی، بعد اخلاقی در انتخابات رکنی مهم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسئولان با همبستگی و اتحاد در مسیر انتخابات قدم بردارند

مردم و مسئولان با همبستگی و اتحاد در مسیر انتخابات قدم بردارند