مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-23سياسي

شفافیت اصل مهمی که کاندیدا باید به آن توجه کنند


امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه کاندیدای انتخابات باید شفاف عمل کند، گفت: مردم به کسی رأی دهند که شجاعت انجام کار را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه این هفته که بدون مستمع در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار شد با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی همه شهروندان، اظهار کرد: مردم باید به مسائل و توصیه های بهداشتی پایبند باشند.

وی به سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) نیز اشاره و با بیان اینکه علم و آگاهی و همچنین مجاهدت در راه خدا از ویژگی های حضرت خدیجه (س) بود، افزود: خدیجه کبری (س) خود را وقف حمایت از پیامبر خدا (ص) کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه و یادآوری واقعه صحرای طبس، گفت: آمریکایی ها تصور کردند ایران انقلابی همان ایران سال 1332 است و نمی دانستند رهبری این انقلاب را امام (ره) به عنوان یک ابر سیاستمدار به عهده دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سران آمریکا احمق ترین رهبران جهان هستند، ادامه داد: خروج آمریکا از غرب آسیا جز اصول جدایی ناپذیر نظام اسلامی است زیرا مردم این منطقه باید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، بیان کرد: خستگی مردم از جنگ قدرت پس از رحلت پیامبر اسلام (ص)، کم شدن خواص جامعه و نبود فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت اصل مهمی که کاندیدا باید به آن توجه کنند

شفافیت اصل مهمی که کاندیدا باید به آن توجه کنند