مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-23اقتصادي

چرا کاظم خاوازی ضعیف ترین وزیر کشاورزی بعد از انقلاب است؟


نزدیک به یک سال از آغاز فعالیت کاظم خاوازی در وزارت جهاد کشاورزی می گذرد و دومین وزیر کشاورزی دولت روحانی بنا بر روایت آمار و ارقام، یکی از بدترین عملکردها را در بخش کشاورزی و دام کشور از خود به جای گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از نود اقتصادی ، رییس سابق موسسه تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در شرایطی در فروردین 99 توانست از مجلس دهم برای وزارت جهاد کشاورزی رای اعتماد بگیرد که به گواه بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران یکی از بدترین انتخاب های ممکن برای یکی از راهبردی ترین وزارتخانه های کشور در تولید و تنظیم بازار کالاهای اساسی کشور به شمار می رفت.

️خاوازی در شرایطی وارد ساختمان وزارت جهاد در خیابان طالقانی شد که وزارتخانه مهم دیگری هم که با معیشت مردم در ارتباط بود با سرپرست اداره می شد، بنابراین بار وزارت جهاد برای مدیریت بازار کالاهای اساسی سنگین تر از قبل بود.

در ابتدای سال 99 ماجرای معدوم شدن جوجه ها و انتشار فیلمهای گسترده آن در شبکه های اجتماعی انگشت اتهام را به شدت به سمت مدیریت ضعیف وزارت جهاد برده بود ولی خاوازی ترجیح داد از مدیران قبلی که در این افتضاح مدیریتی شریک بودند مانند مرتضی رضایی معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کاظم خاوازی ضعیف ترین وزیر کشاورزی بعد از انقلاب است؟

چرا کاظم خاوازی ضعیف ترین وزیر کشاورزی بعد از انقلاب است؟