مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-23سياسي

اولویت سازمان بازرسی ایلام استفاده از ظرفیت های مردمی است


استفاده از ظرفیت های مردمی برای نظارت در اولویت سازمان بازرسی ایلام قرار دارد و بهره گیری از ظرفیت مردمی تضمین سلامت دستگاه های اداری خواهد بود.

- مهدی اصلانی کرچی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به نقش مهم و اثر گذار نظارت های مردمی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی برای نظارت در اولویت سازمان بازرسی ایلام قرار دارد.

وی افزود: این اولویت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر مردمی کردن برنامه های تحولی قوه قضاییه و به منظور اجرایی کردن مأموریت سوم سند تحول قضایی در خصوص استفاده از ظرفیت های مردمی برای نظارت تعیین شده است.

بازرس کل استان ایلام گفت: توجه نظام مند، پایدار و هکار ارائه کنند.

وی ایجاد ظرفیت بهره مندی از نظارت مردمی در بازرسی استان را یادآور شد و افزود: زیر ساخت های لازم در سامانه گزارشگران فساد سازمان بازرسی کل کشور مهیا شده و در این راستا بستری برای نظارت مردمی بر نحوه عملکرد و رفتار مسوولان و دستگاه های اجرایی فراهم شده است.

رییس سازمان بازرسی استان ایلام گفت: معتقد بر آن هستم که مطالبه گری مردم ، پاسخ گویی مسوولان را در پی خواهد داشت و نظارت مردمی فراهم کننده مطالبه گری منطقی و قانونمند مردم و پاسخ گویی مسوولان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سازمان بازرسی ایلام استفاده از ظرفیت های مردمی است

اولویت سازمان بازرسی ایلام استفاده از ظرفیت های مردمی است