مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-23سياسي

با عنایت خدا آمریکا در طول چهار دهه از ایران شکست خورده است


در سالگرد کشف کودتای طبس و شکست آمریکا در توطئه بر علیه ملت و انقلاب اسلامی باید گفت، این شکست مفتضحانه از عنایات غیبی پروردگار به ملت ایران بود و خداوند آمریکا را رسوا کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین امروز در پیامی تحت عنوان پیام جمعه، اظهار کرد: دومین جمعه ماه مبارک رمضان است ، ماهی که به برکت روزه داری اسباب تقرب به خداوند مهیا گشته است.

وی گفت: روزه ضمن اینکه در سلامت جسم انسان تاثیرگزار است، روح روزه دار را تزکیه کرده و او را از گناه و معصیت دور می سازد و به همین دلیل در روایات آمده روزه سپر از آتش جهنم است.

امام جمعه ورامین ادامه داد: همه باید با استفاده از فرصت ماه رمضان و با استغفار و توبه به درگاه خداوند متعال زمینه جلب رحمت الهی را فراهم آورند.

آیت الله محمودی با اشاره به دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت ام المؤمنین حضرت خدیجه کبری(س)، بیان کرد: بانویی که کنار پیامبر و همراه رسول الله(ص) بود و با ثروت و نفوذ خود از آن حضرت دفاع کرد، بانویی که درس ایثار و فداکاری را به مسلمانان تعلیم داد و اسلام برای همیشه مدیون او است.

وی افزود: باید متمکنین وثروتمندان با اقتدای به آن بانوی بزرگوار از فقرا و محرومان دستگیری کرده و برای ترویج دین تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عنایت خدا آمریکا در طول چهار دهه از ایران شکست خورده است

با عنایت خدا آمریکا در طول چهار دهه از ایران شکست خورده است