مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-23سياسي

نبرد با کرونا از خط مقدم گذشته، کارگران به دل خطر زده اند!


دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است امروز نبرد با کرونا دیگر از خط مقدم گذشته و کادر درمان و کارگران به دل خطر رفته اند؛ بنابر این نباید بدون اسلحه به جنگ کرونا بروند و بحث ایمن سازی و واکسیناسیون آنها مهم است.

- نبرد با کرونا از خط مقدم گذشته، کارگران به دل خطر زده اند! دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است امروز نبرد با کرونا دیگر از خط مقدم گذشته و کادر درمان و کارگران به دل خطر رفته اند؛ بنابر این نباید بدون اسلحه به جنگ کرونا بروند و بحث ایمن سازی و واکسیناسیون آنها مهم است.

هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کارگران مشاغل ضروری باید مورد حمایت قرار گیرند، اظهار کرد: اگر چه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اولا و لازم الاجرا است ولی باید تکلیف کارگران و نیروهای کار مشاغل ضروری را هم که به مردم خدمت می دهند و باید سرکار حاضر شوند روشن کنیم لذا انتظار داریم ستاد ملی مقابله با کرونا از ظرفیت خود استفاده و با همکاری وزارت کار تکلیف کارگران گروههای شغلی ضروری را که در شرایط سخت کرونا باید به فعالیت ادامه دهند، مشخص کند و آنها را در اولویت واکسیناسیون قرار دهد.

حفظ سلامت و امنیت نیروهای کار مشاغل ضروری به گفته وی امروز نبرد با کرونا از خط مقدم گذشته است و کادر درمان و کارگران به خصوص م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد با کرونا از خط مقدم گذشته، کارگران به دل خطر زده اند!

نبرد با کرونا از خط مقدم گذشته، کارگران به دل خطر زده اند!