مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-23اقتصادي

عدم تعادل میان تراز تولید و مصرف برق/ تابستان بسیار سختی در راه است


تابستان امسال سخت نیست، بسیار سخت است چرا که علاوه بر کاهش بارندگی و محدودتر شدن استفاده از پتانسیل نیروگاه های برق آبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامعلی رخشانی مهر با اشاره به اینکه تابستان امسال سخت نیست بلکه بسیار سخت است، در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به این شرایط سخت، در تابستان دچار خاموشی خواهیم شد یا خیر؟ گفت: از آنجا که 24 هزار مگاوات از مصرف 60 هزار مگاواتی برق کشور در اوج تابستان به سیستم های سرمایشی اختصاص دارد، در صورتی که مشترکان تنها دو نکته تنظیم درجه کولرهای گازی روی عدد 24 و استفاده از دور کند کولرهای آبی را در نظر داشته باشند و به آن عمل کنند، دچار خاموشی نخواهیم نشد.

وی تصریح کرد: امسال شاهد کاهش 30 تا 35 درصدی بارش ها هستیم که همین موضوع باعث شده به همین مقدار نیز از ظرفیت تولید برق نیروگاه های برق آبی کاهش یابد.

رخشانی مهر تاکید کرد: تابستان امسال سخت نیست، بسیار سخت است چرا که علاوه بر کاهش بارندگی ها و محدودتر شدن استفاده از پتانسیل نیروگاه های برق آبی، شاهد افزایش دما، شرایط فردی بکار گرفته شده و از برق غیرمجاز برای استخراج رمز ارز استفاده می کنند، بکار خواهیم گرفت.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به این که در همین گام به تعدیل روشنایی معابر و جاده های بین شهری پرداخته ایم، یادآور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تعادل میان تراز تولید و مصرف برق/ تابستان بسیار سختی در راه است

عدم تعادل میان تراز تولید و مصرف برق/ تابستان بسیار سختی در راه است