مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-23پزشكي

آمار تکان دهنده ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا /جان مردم در خطر است


به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به رشد بیماری و افزایش بی سابقه آمار ابتلا و مرگ و میر نسبت به زمان اوج اپیدمی در سال گذشته همه باید مسئولیت پذیر باشند تا زنجیره بیماری قطع شود.

- ایسنا/بوشهر به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به رشد بیماری و افزایش بی سابقه آمار ابتلا و مرگ و میر نسبت به زمان اوج اپیدمی در سال گذشته همه باید مسئولیت پذیر باشند تا زنجیره بیماری قطع شود.

عبدالمحمد خواجه ییان با اشاره به اهمیت رسانه ها و موضوع اطلاع رسانی شفاف به ایسنا گفت: در طول سال 99 از ابتدای اپیدمی تا فروردین بیشترین موارد مثبت در خرداد ماه 99 بوده که 3740 مورد بود و در فروردین ماه امسال بیش از 9000 مورد مثبت در استان بوشهر شناسایی کرده ایم که از بالاترین ماه در سال گذشته سه برابر بیشتر است.

وی افزود: باید از ظرفیت رسانه ها حداکثر استفاده را داشته باشیم؛ الان زمان این است که همه دست به دست هم دهند تا جامعه را هشیار کنند، جان مردم در خطر است و این شوخی بردار نیست، همه باید مسئولیت پذیر باشند تا زنجیره بیماری قطع شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به آمار تکان دهنده ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا عنوان کرد: از ابتدای اپیدمی (اسفند 1399) تا فروردین 1400 بیشترین موارد مثبت کرونا را در خرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تکان دهنده ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا /جان مردم در خطر است

آمار تکان دهنده ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا /جان مردم در خطر است