مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-23پزشكي

نکات کلیدی برای مبتلا نشدن کارمندان به کرونا


رییس کمیته کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به اهمیت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در محیط اداری، تاکید کرد که افراد با رعایت نکاتی ساده احتمال انتقال بیاری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

- ایسنا/فارس رییس کمیته کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به اهمیت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در محیط اداری، تاکید کرد که افراد با رعایت نکاتی ساده احتمال انتقال بیاری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

دکتر امیر امامی با اشاره به اهمیت توجه به راهکارهای پیشگیرانه در ادارات و سازمانها، تاکید کرد که کارمندان دوایر مختلف با به کارگیری روش هایی ساده، می توانند زمینه کاهش احتمال ابتلا به کرونا را فراهم کرده و از بیماری خود و دیگران پیشگیری کنند.

حذف مکاتبات کاغذی و کاورهای پلاستیکی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، امامی گفت: کاهش استفاده از کاغذ در مکاتبات و نامه نگاری های اداری، استفاده نکردن از کاورهای پلاستیکی در انتقال مکاتبات و نگهداری اسناد در پوشش های پلاستیکی، حذف پذیرایی از جلسات و نشست های ضروری و تاکید بر برگزاری جلسات به شکل غیرحضوری یا با تعداد محدود افراد و رعایت فاصله اجتماعی، از توصیه های مهم به کارمندان دوایر مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات کلیدی برای مبتلا نشدن کارمندان به کرونا

نکات کلیدی برای مبتلا نشدن کارمندان به کرونا