مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-23ورزشي

ساماندهی بازی های موبایلی در غالب طرح ملی نشاط در خراسان شمالی


رییس ورزش های همگانی خراسان شمالی گفت: کمیته ی ورزش های الکترونیک به دلیل شرایط کرونایی اقدام به برگزاری مسابقات موبایلی برای همه ی گروه های سنی کرده است.

- مجید جودت در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح ملی نشاط از 7 اسفندماه آغازشده است و مبنای آن کمیته ورزش های الکترونیک که یکی از 84 کمیته زیرمجموعه فدراسیون ورزش های همگانی کشور است گذاشته شده است.

وی گفت: در این ایام کنترل کنیم و به همین خاطر هم جام نشاط در کشور برگزارشده است.

رییس ورزش های همگانی خراسان شمالی تصریح کرد با توجه به اینکه ما در لیگ تندرستی مقام اول را کسب کردیم و در زمان اجرای طرح نشاط در حال برگزاری لیگ تندرستی کشور بودیم و متأسفانه خیلی دیر به این طرح پرداختیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود دو هفته است که طرح را شروع کرده ایم و خوشبختانه در رتبه بندی هفتگی فدراسیون در این مدت زمان کم از شروع طرح توانسته ایم رتبه دوم کشوری را به دست آوریم.

جودت گفت این طرح تا آخر اردیبهشت ماه ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با حضور مردم نه تنها رتبه خود را حفظ کنیم بلکه به رتبه اول کشوری برسیم.

وی ادامه داد: طرح نشاط به این صورت است که افراد علاقه مند دارد در سایت این مجموعه ثبت نام کرده و مشخصات خود را ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بازی های موبایلی در غالب طرح ملی نشاط در خراسان شمالی

ساماندهی بازی های موبایلی در غالب طرح ملی نشاط در خراسان شمالی