مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-23اقتصادي

«نشر» غول و بچه غول نمی شناسد/ کاغذ بندی 700 هزار تومان منطقی است!


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: قیمت کنونی بازار بندی 700 تومان با ارز نیمایی است و این قیمت منطقی به نظر می رسد؛ البته نه بدین معنا که این قیمت خوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همایون امیرزاده مدیرکل مرکز روابط عمومی یی تقاطع فرهنگ در رابطه با روند فزونی گرفتن قیمت کاغذ اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس، هرگز تصور نمی کردیم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بساط کاغذ سهمیه ای را پهن کند و به سمت مداخله در بازار کاغذ برود.

* ورود وزارت ارشاد به عنوان متولی در بخش مصرف کاغذ مطبوعات و نشر وی با اشاره به تکانه های ارزی یکی دو سال اخیر گفت: این روند اتفاقات بدی را رقم زد و بنابراین وزارت ارشاد به عنوان متولی در بخش مصرف کاغذ – مطبوعات و نشر- وادار به ورود در این قضیه و اقدام شد.

امیرزاده این ورود را فاقد عقبه های قانونی خواند و تصریح کرد: پس از سهمیه بندی کاغذ که در سال های سخت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی داشتیم، مداخله وزارت ارشاد در بحث کاغذ قانونی نشده بود و ما نیز بدین موضوع پی برده بودیم که این ورود، بی حاشیه نخواهد بود و مطالباتی را علیه وزارتخانه درپی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فعالان در وزارت ارشاد توان چشم پوشی و بی تفاوت بودن نسبت به بازار کاغذ و درپی آن نشر و مطبوعات را نداشتند، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نشر» غول و بچه غول نمی شناسد/ کاغذ بندی 700 هزار تومان منطقی است!

«نشر» غول و بچه غول نمی شناسد/ کاغذ بندی 700 هزار تومان منطقی است!