مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-04-22اقتصادي

مغفول ماندن ظرفیت 13 میلیون تنی بنادر انزلی


نماینده انزلی در مجلس با اشاره به ظرفیت بالای دریای خزر در حوزه بنادر، گفت: ظرفیت فعلی بندرانزلی جمعا به حدود دو میلیون تن رسیده در حالیکه ظرفیت دو بندر این شهر بالای 15 میلیون تن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد دنیامالی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه در کشور تحریم داریم اما دچار خود تحریمی نیز هستیم، گفت: مهمترین موانع پیش روی تولید کنندگان سودهای بانکی بالا و سرمایه در گردش است که باید برطرف شود.

وی با اشاره به تلاش مجلس برای کمک به تولید کنندگان در حوزه تقنین و پاسخگو کردن دستگاه های متولی، بیان کرد: بخش تولید با اشتغال عجین است لذا به وزاری صمت و تعاون اعلام کردیم به صورت فوری اگر به قانون نیاز دارند به مجلس اعلام کنند تا به صورت دو فوریت موانع تولید را برطرف کنیم.

نماینده مردم انزلی در مجلس ادامه داد: در بخش هایی مثل فولاد که با ظرفیت 55 درصد فعال است در سه سال گذشته 26 هزار میلیارد سود دهی داشتیم در حالی که هر تن فولاد در بازار داخلی نسبت به بازار جهاتی قیمت بالاتری دارد و این موارد در مجلس در حال بررسی است.

دنیامالی با اشاره به ظرفیت بالای دریای خزر در حوزه بنادر، گفت: در سال گذشته افزایش 400 هزار تنی در بندرانزلی داشتیم که سر جمع به حدود دو میلیون تن رسیده است در حالی که ظرفیت این بندر و بندر کاسپین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغفول ماندن ظرفیت 13 میلیون تنی بنادر انزلی

مغفول ماندن ظرفیت 13 میلیون تنی بنادر انزلی