مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 01:102021-04-22سياسي

فعالیت 32 مدرسه علمیه خواهران در فارس/آغاز پذیرش مدارس علمیه


مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با اشاره به فعالیت 32 مدرسه علمیه خواهران در استان اعلام کرد که نام نویسی در مدارس علمیه خواهران فارس از اول اردیبهشت آغاز شده و تا اوایل خردادماه امسال ادامه دارد.

- ایسنا/فارس مدیر حوزه علمیه خواهران فارس با اشاره به فعالیت 32 مدرسه علمیه خواهران در استان اعلام کرد که نام نویسی در مدارس علمیه خواهران فارس از اول اردیبهشت آغاز شده و تا اوایل خردادماه امسال ادامه دارد.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی در خصوص جذب و پذیرش حوزه های علمیه، گفت: سال گذشته حدد 800 نفر پذیرش داشته ایم که 20 درصد افزایش نسبت به سال ماقبل داشت و امسال نیز پیش بینی می کنیم با افزایش پذیرش مواجه شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نق از حوزه علمیه خواهران فارس، او افزود: خواهران طلبه در هر مقطع تحصیلی و با هر مدرک دیپلم و یا لیسانس می توانند از ابتدا در مقاطع کارشناسی، و سپس کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کنند.

محمودی ادامه داد: در مقطع سطح 3 که معادل کارشناسی ارشد است 4 مرکز تخصصی در استان با رشته های کلام، تفسیر، فقه، اصول، مشاور خانواده و کلام در گرایش مهدویت وکلام اسلامی پذیرش دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس همچنین با بیان اینکه در سطح 4 هم رشته های فقه و اصول با گرایش خانواده، تفسیر و کلام تدریس می شود، یادآور شد: داوطلبان می توانند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 32 مدرسه علمیه خواهران در فارس/آغاز پذیرش مدارس علمیه

فعالیت 32 مدرسه علمیه خواهران در فارس/آغاز پذیرش مدارس علمیه