مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-04-22پزشكي

با تبعیض میان فرزندان سلامت روحی آنها را تهدید نکنید


یک روانشناس درباره تفاوت رفتار والدین در برآوردن نیازهای مادی و عاطفی فرزندان، گفت: رفتار عادلانه با فرزندان به این معنا نیست که میان کودک با نوجوان خود هیچ تفاوتی قائل نباشید و از نظر تامین نیازهای مادی و ابراز محبت به شیوه های یکسانی با فرزندان برخورد .

- یک روانشناس درباره تفاوت رفتار والدین در برآوردن نیازهای مادی و عاطفی فرزندان، گفت: رفتار عادلانه با فرزندان به این معنا نیست که میان کودک با نوجوان خود هیچ تفاوتی قائل نباشید و از نظر تامین نیازهای مادی و ابراز محبت به شیوه های یکسانی با فرزندان برخورد کنید اما باید توجه داشت که ابراز احساسات و اظهار علاقه در میان فرزندان به خصوص کودکان و نوجوانان نباید به گونه ای باشد که روحیه حساس آنها را تحریک کند.

شبنم طلوعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تفاوت در سن، جنس و.

فرزندان باعث می شود نیازها و عواطف آنها متفاوت باشد و والدین با هرکدام به شیوه خاص خود رفتار کنند اما باید مراقب باشند که این تفاوت در رفتار به تبعیض بین فرزندان منجر نشود.

این روانشناس با بیان اینکه تبعیض میان فرزندان می تواند حسادت، کج خلقی و پرخاشگری را در رفتار آنها ایجاد کند، ادامه داد: داشتن عدالت در رفتار با فرزندان به معنای رفتار یک شکل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تبعیض میان فرزندان سلامت روحی آنها را تهدید نکنید

با تبعیض میان فرزندان سلامت روحی آنها را تهدید نکنید