مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 19:302021-04-22سياسي

ترامپ، سردمدار مجسمه های مضحک


ساخت مجسمه از سیاستمداران و افراد مهم تاریخ همواره امری رایج بوده است، ولی زمانی که سیاستمداری به فردی منفور بدل شود، ممکن است ساخت مجسمه های تاریخی و ماندگار از او هم جای خود را به مجسمه هایی مضحک بدهد که انگشت نمای مردم و رسانه ها شود.

- دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده امریکا طی دوره فعالیت خود سردمدار سوژه ساخت مجسمه هایی مضحک بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین امریکا در دوران فعالیت سیاسی خود سوژه ساخت مجسمه های بسیاری شد؛ مجسمه هایی که گاه او را عریان و گاهی روی یک توالت فرنگی به نمایش می گذاشتند و در نهایت باعث تمسخر او توسط فضای مجازی و رسانه ها می شدند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی مجسمه هایی که تاکنون از دونالد ترامپ ساخته شده است.

ترامپ برهنه در سال 2016 مجسمه های برهنه ترامپ در مکان های عمومی سانفرانسیسکو، لس آنجلس، سیاتل، کلویلند (اوهایو) و نیویورک ظاهر شدند.

البته این مجسمه ها دوام زیادی نیاوردند؛ زیرا گروه سازنده آنها اعتراف کردند این مجسمه ها را به صورت غیرقانونی در سراسر امریکا به نمایش گذاشته اند.

البته این گروه ساخت مجسمه های ترامپ را متوقف نکرد و دو سال بعد مجسمه ای ساختند که ترامپ را در حالی که درون یک سلول زندان حبس کرده بود به نمایش می گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ، سردمدار مجسمه های مضحک

ترامپ، سردمدار مجسمه های مضحک