مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-04-22سياسي

حضور فعال و پررنگ حافظان و قاریان قرآن استان در جلسات ملی و بین المللی


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: حافظان و قاریان قرآن در استان در جلسات ملی و بین المللی حضوری فعال و پررنگ داشته باشند زیرا چنین ظرفیتی در استان ما وجود دارد که باید آن را حفظ و گسترش دهیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: حافظان و قاریان قرآن در استان در جلسات ملی و بین المللی حضوری فعال و پررنگ داشته باشند زیرا چنین ظرفیتی در استان ما وجود دارد که باید آن را حفظ و گسترش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیت الله مصطفی محامی در نشست صمیمی با فعالان قرآنی شیعه و اهل سنت استان گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و خداوند متعال در این ماه رحمت خود را نازل کرده است.

امام جمعه زاهدان افزود: همانطور که در بهار طبیعت زمین جان تازه می گیرد و سرسبز می شود در بهار قرآن نیز باید ظرف وجودی خود و گلدان های دل را زیر چتر باران رحمت الهی قرار دهیم تا جان تازه بگیرد و توجه داشته باشیم که اگر ظرف های ما واژگون شده باشد چیزی در آن نمی ریزد.

آیت الله محامی بیان داشت: موفقیت شما در انس و الفت با قرآن خوب است اما برای عمل به دستورات قرآن باید با مفاهیم آن به خوبی آشنا شوید.

وی اظهار کرد: اگر قرآن نسخه شفابخش و پرتو نور است باید در این مسیر حرکت کنیم و تنها خواندن آن کفایت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال و پررنگ حافظان و قاریان قرآن استان در جلسات ملی و بین المللی

حضور فعال و پررنگ حافظان و قاریان قرآن استان در جلسات ملی و بین المللی