مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-04-22سياسي

حضور در عرصه های مختلف انقلاب رسالت سپاه پاسداران است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: حضور در عرصه های مختلف انقلاب در راستای عمل به تکلیف حفظ و حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: حضور در عرصه های مختلف انقلاب در راستای عمل به تکلیف حفظ و حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، طی تذکری اظهار کرد: از گوشه و کنار سخنانی می شنویم که سپاه پاسداران را متهم به حضور و فعالیت در عرصه های مختلف انتخاباتی و سیاسی می کنند، در حالی که حضور در عرصه های مختلف انقلاب در راستای عمل به تکلیف حفظ و حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و کشور، رسالت این نهاد انقلابی است.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این مورد فصل الخطاب است و سپاه به عنوان یک موجود زنده باید بداند که از چه می خواهد پاسداری کند، این خلط مبحثی است که بعضی انجام می دهند و باید کاملا این موضوع مشخص شود.

به نقل از دفتر ارتباطات مردمی این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، وی خاطرنشان کرد: نمی شود که یک مجموعه ای به عنوان بازوی نگهبان و پاسدار انقلاب در کشور تعریف شود اما در زمینه جریان های گوناگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در عرصه های مختلف انقلاب رسالت سپاه پاسداران است

حضور در عرصه های مختلف انقلاب رسالت سپاه پاسداران است