مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-04-22پزشكي

واکسیناسیون سالمندان بالای 70 سال اجرا می شود


مدیر روابط عمومی و دبیر برنامه های هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با «گام پنجم مبارزه با کرونا طرح سردار شهید سلیمانی»، واکسیناسیون سالمندان بالای 70 سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر حمیدرضا رحیمی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی این طرح در نیمه دوم در طول برنامه گام پنجم مبارزه با کرونا طرح سردار شهید سلیمانی شاهد واکسیناسیون تمامی سالمندان باشیم.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، از هفته دوم اردیبهشت ماه امسال به تدریج و طی برنامه ای که از سوی دانشگاه اعلام می شود، با فراخوان سالمندان بالای 70 سال فاز دوم واکسیناسیون کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه عملیاتی شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در پیک چهارم کرونا، حتی با انجام واکسیناسیون نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان امری ضروری و مهم به شمار می رود.

گفتنی است؛ در دهه های گذشته خیران سلامت، با کمک های سخاوتمندانه و بی دریغ خود بسیاری از مشکلات حوزه سلامت را مرتفع و گام مهمی را در گسترش خدمات بهداشتی و درمانی برداشته اند و انجام واکسیناسیون اقدامی کوچک در راستای تقدیر از این خدمات ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سالمندان بالای 70 سال اجرا می شود

واکسیناسیون سالمندان بالای 70 سال اجرا می شود