مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-04-22سياسي

سپاه نماد عزت و بصیرت ایرانیان است


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی ترین نهادهای انقلابی، - نماد عزت و بصیرت ایرانیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن فتحی روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارنامه پرافتخار سپاه در عرصه های مختلف، امیدهای فراوانی را برای مسئولان نظام و همه دوست داران انقلاب در سراسر جهان ایجاد کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در طول این سال ها با حضور در عرصه های سازندگی، عمران و آبادانی، مبارزه با دشمنان و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس به خوبی نقش شایسته خود را ایفا کرده است.

فتحی خاطرنشان کرد: هدف غایی سپاه پاسداران توسعه و اعتلای ایران اسلامی در عرصه های مختلف بوده است و تاکنون با اجرای طرح های بزرگ در سراسر کشور و دستاوردهای بیشمار و ارزشمند، این مهم را جامه عمل پوشانده است.

رییس مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به خدمات بزرگ سپاه در استان کردستان گفت: در کردستان نیز همواره مجموعه سپاه پاسداران همراه و همگام با دولت و مردم حرکت کرده اند و این هم افزایی و انسجام بی نظیر آنان در مسیر توسعه استان ستودنی است.

فتحی خاطرنشان کرد: فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه نماد عزت و بصیرت ایرانیان است

سپاه نماد عزت و بصیرت ایرانیان است