مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-04-22سياسي

محدودیت های جدید کرونایی استان یزد تشریح شد


وضعیت کرونایی شهرستان های استان یزد همچنان قرمز است و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در پی این شرایط، محدودیت های جدید را اعلام کرد.

- علی صالحی در گفتگو با گفت: همچنان موظف به استفاده از ماسک در بیرون از خانه، حفظ فاصله اجتماعی و پرهیز از سفر و تردد غیر ضروری و دوری از هرگونه برنامه و مراسم جمعی و دورهمی خانوادگی که عامل اصلی انتقال ویروس و تنها راه قطع زنجیره بیماری و کمک به بهبود وضعیت استان است، هستیم.

صالحی تصریح کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی و تصمیمات ستاد استان و به منظور کنترل و مقابله با موج چهارم کرونا با اعلام جاری بودن مقررات وضعیت قرمز در همه شهرستان های استان محدودیت های مصوب ذیل از روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه و به مدت یک هفته دیگر در سراسر استان و به صورت یکنواخت اعمال می شود: وی یادآور شد: تمامی محدودیت های هفته جاری و مقرر در اطلاعیه های قبلی به مدت یک هفته دیگر و به همان ترتیب و روال تمدید می شود.

صالحی عنوان کرد: منع تردد شبانه از ساعت 9 شب به بعد برای خودروهای شخصی با اعمال جریمه از طریق دوربین و اکیپ های پلیس راه و به صورت جدی و بدون اغماض انجام می شود.

وی ادامه داد: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی نیز موظف به بازرسی و نظارت جدی به تعطیلی ساعت کار اصناف هستند و بدیهی است استمرار این روال منوط به رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید کرونایی استان یزد تشریح شد

محدودیت های جدید کرونایی استان یزد تشریح شد