مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-04-22اقتصادي

530 هزار واحد مسکن ملی سراسر کشور در حال ساخت است


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک نهضت خانه سازی در سراسر کشور برپا شده است، گفت: در حوزه مسکن طرح جدیدی با عنوان اقدام ملی مسکن پایه گذاری کردیم که در حال حاضر 530 هزار واحد در شکل های مختلف در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری و شهرسازی در جریان این دیدار با بیان این مطلب که در دوسال اخیر اقدامات بزرگی در زمینه راه و مسکن انجام شده است اظهار کرد: در این دوران با وجود اینکه کشور با تحریم های سنگین مواجه بود، پیشرفت های بزرگی در امر سازندگی رخ داد که امیدواریم مردم نیز از پرتو نتایج این اقدامات زندگی بهتری نسبت به قبل داشته باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از نظر بودجه عمرانی وضعیت بهتری داشتیم عنوان کرد: نهضت سنگینی در بحث زیرساخت ها در کشور فعال است بنحوی که بسیاری از پروژه ها که از سنوات قبل راکد مانده بود در دو سال اخیر عملیات اجرایی آن آغاز و بعضی نیز تکمیل و تقدیم مردم شد.

اسلامی ادامه داد: در حوزه مسکن که یکی از تکالیف این وزارتخانه است توانستیم 1میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر را تکمیل و تحویل دهیم و 30 هزار واحد باقیمانده نیز در شرف تکمیل است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک نهضت خانه سازی در سراسر کشور برپا شده است اذعان داشت: در حوزه مسکن طرح جدیدی با عنوان اقدام ملی مسکن پایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

530 هزار واحد مسکن ملی سراسر کشور در حال ساخت است

530 هزار واحد مسکن ملی سراسر کشور در حال ساخت است