مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-04-22سياسي

حماس: با به تعویق انداختن انتخابات حتی برای یک روز هم مخالفیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حماس نسبت به پیامد های به تعویق انداختن انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین که قرار است در 22 ماه مه برگزار شود، - یک مقام حماس تاکید کرد که به تعویق انداختن انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین موجب پیچیده تر شدن اوضاع و تعمیق شکاف داخلی فلسطین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حماس نسبت به پیامد های به تعویق انداختن انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین که قرار است در 22 ماه مه برگزار شود، هشدار داد.

خلیل الحیه نائب رییس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت: حماس با به تعویق انداختن انتخابات حتی برای یک روز هم مخالف است.

الحیه با بیان اینکه تعویق انتخابات مردم فلسطین را به سمت ناکجا آباد سوق می دهد، گفت: انتخابات ماه مه مقدمه انتخابات ریاستی ماه ژوییه آتی است و در صورتی که بخواهد به تعویق افتد، موجب ناامیدی بزرگ در بین توده مردم و به خصوص جوانان فلسطینی خواهد شد.

این مقام حماس با تاکید بر اینکه واکنش ها به هرگونه اعلام تعویق انتخابات بدتر خواهد بود، گفـت: در این صورت اوضاع پیچیده تر شده و شکاف و تفرقه میان صفوف ملت فلسطین بیشتر می شود.

رییس تشکیلات خودگردان اواخر دی ماه گذشته، موعد برگزاری انتخابات پارلمانی (مجلس قانونگذاری) پس از 15 سال وقفه و انتخابات ریاستی پس از 16 سال وقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: با به تعویق انداختن انتخابات حتی برای یک روز هم مخالفیم

حماس: با به تعویق انداختن انتخابات حتی برای یک روز هم مخالفیم