مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-04-22سياسي

مشارکت 70 درصدی در انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همدان


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان گفت: با وجود بیماری کرونا برگزاری انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان همدان با مشارکت 70 درصدی نیروهای انقلابی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا غلامی پاک امشب در پایان فرآیند اخذ و شمارش آغاز و تا ساعت 17 با رعایت پروتکل های بهداشتی و به دور از هر گونه تجمعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از پایان رأی گیری، فرآیند شمارش آرا آغاز شد افزود: در این انتخابات 14 نفر از اعضای شورای ائتلاف شهرستان همدان انتخاب شدند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان تصریح کرد: از این 14 نفر، پنج نفر در گروه پیشکسوتان، پنج نفر در گروه جوانان و چهار نفر در گروه بانوان انتخاب شدند با این توضیح که در گروه جوانان نیز بانوان حضور دارند.

وی در تشریح نتایج انتخابات گفت: در بخش پیشکسوتان به ترتیب میزان آرا جمشید سیاح، حیدرعلی بابایی، حسین صادقیان، محمدصالح یوسفی و محمود احدیان به عنوان اعضای اصلی و علی اصغر سلیمانی، محمدجواد یداللهی فر و پرویز ابراهیمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

غلامی پاک ادامه داد: در بخش جوانان نیز به ترتیب سجاد علیزاد، احسان مطهری زاده، عادل عبدالملکی، احمد شانیان و حامد عسگریان هنرمند به  عنوان اعضای اصلی و علی شهبازی، حمیدربانی ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 70 درصدی در انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همدان

مشارکت 70 درصدی در انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همدان