مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-04-22اقتصادي

دریافت تسهیلات سهام عدالت در کرمانشاه غیرحضوری است


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: دریافت تسهیلات کارت اعتباری سهام عدالت برای دارندگان این سهام به روش مستقیم و غیرمستقیم غیر حضوری است.

- امیرحمزه حیدریان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارت اعتباری تسهیلات غیر نقدی سهام عدالت به دارندگان سهام عدالت کرمانشاهی به هر 2 روش مستقیم و غیر مستقیم تعلق گرفته و می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای خرید کنند.

وی افزود: این تسهیلات تا 50 درصد ارزش روز و بین هفت الی 14 میلیون تومان با کارمزد 18 درصد و اقساط 36 ماهه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: این اعتبار هم اکنون توسط 2 بانک ارائه می شود اما در آینده نزدیک 10 بانک دیگر خدمات کارت اعتباری سهام عدالت را انجام خواهند داد.

حیدریان با اشاره به نحوه اخذ تسهیلات سهام عدالت بیان کرد: ثبت نام دریافت تسهیلات به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن بانک ها بوده و دارندگان سهام عدالت تنها کافی است کد ملی، شماره حساب، شماره موبایل و سایر اطلاعات لازم را بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: اطلاعات از سوی بانک ها برای راستی آزمایی به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال و بعد از تأیید به صورت پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت تسهیلات سهام عدالت در کرمانشاه غیرحضوری است

دریافت تسهیلات سهام عدالت در کرمانشاه غیرحضوری است