مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-04-22دانش

باقیمانده کلاس های عملی دانشجویان احتمالا در تابستان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود موسوی شفایی، مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه احتمالا برگزاری باقیمانده کلاس های عملی در تابستان صورت می گیرد، - مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از احتمال برگزاری کلاس های عملی دانشجویان این دانشگاه در تابستان خبر داد و گفت: با درخواست حذف ترم یا مرخصی بدون احتساب سنوات دانشجویان نهایت همکاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود موسوی شفایی، مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه احتمالا برگزاری باقیمانده کلاس های عملی در تابستان صورت می گیرد، درباره شرایط ادامه فعالیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کارگاه ها و آزمایشگاه ها اظهار کرد: در برهه هایی که ویروس کووید19 فروکش پیدا می کرد با هماهنگی مرکز بهداشت دانشگاه و سطح بندی که آن ها تعیین می کردند، دروس عملی را برای دانشکده های مختلف سهمیه بندی می کردیم.

وی توضیح داد: ما دروس دانشجویانی که واحد عملی داشتند را به این ترتیب برنامه ریزی کردیم که در یک بازه بین دو هفته تا 20 روز تحت نظارت مرکز بهداشت و با رعایت پروتکل ها مجوز حضور در خوابگاه برای آن ها دریافت می شد.

موسوی شفایی بیان کرد: پیش از عید توانستیم این کار را انجام دهیم که دروس عملی باقیمانده نیم سال دوم 99-1398 را به اتمام برسانیم و دروس ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقیمانده کلاس های عملی دانشجویان احتمالا در تابستان برگزار می شود

باقیمانده کلاس های عملی دانشجویان احتمالا در تابستان برگزار می شود