مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-04-22دانش

تأسیس «سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک»، زیرساخت ارتقای نظام تربیت


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تأسیس «سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک»، کاری بسیار مهم و زیرساختی برای ارتقای فرهنگ اسلامی و نظام تعلیم و تربیت کشور است.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ، کاری بسیار مهم و زیرساختی برای ارتقای فرهنگ اسلامی و نظام تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سعید رضا عاملی، در اولین نشست هیأت امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک که با حضور وزیر آموزش وپرورش و در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ، کار بسیار مهم و زیرساختی برای ارتقای فرهنگ اسلامی و نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: دوره کودکی، مهم ترین دوره زیرساختی تعلیم و تربیت و شخصیت انسان است که ما به بهانه دوره کودکی به راحتی از آن عبور می کنیم.

حجت الاسلام عاملی، تصریح کرد: تصور ما این است که کودکان یادگیری قابل توجهی ندارند و توانمندی های لازم را دارا نیستند، درصورتی که بالاترین سطح یادگیری در سنین کودکی اتفاق می افتد و هر چه از ابتدای تولد کودک می گذرد، ضریب دریافت ها کاهش می یابد، بنابراین دوره کودکی، فرصت طلایی و بزرگ ، برای تعلیم و تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس «سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک»، زیرساخت ارتقای نظام تربیت

تأسیس «سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک»، زیرساخت ارتقای نظام تربیت