مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-22پزشكي

اما و اگرهای تزریق واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران


اما و اگرهای در تزریق واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران وجود دارد که معاون بهداشتی درمانی این دانشگاه اعلام کرد: حساسیت ها تزریق واکسن کرونا کادر درمان تنها در مرحله اول و دوم وجود داشت در مراحلی بعدی پروتکل خاصی تعریف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بحث داغ تزریق پیش از موعد واکسن دسترسی پیدا کردند.

در حالی که بر اساس پروتکل های تعریف شده برای تزریق واکسن، ابتدا پزشکان پرستاران فعال در بخش کرونا و پس از آن سایر افراد فعال در  مراکز درمانی باید واکسن تزریق شود.

در تزریق واکسن کرونا برای تیم پشتیبانی هم تعاریف خاصی انجام شده است که ابتدا افراد زیر 50 سال و پس از آن سایر افراد در مراکز درمانی باید تزریق واکسن انجام دهند.

در پیگیری انجام شده دو مدیر مرکز درمانی و یک مدیرکل که نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند، در لیست پروتکل های تعریفی در زمان تزریق واکسن قرار نداشتند و خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که تعدادی از افرادی که با عنوان پزشک در واحدهای پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم حضور داشتند نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند.

 در حین تهیه گزارش اعلام شده به خبرنگاران فارس اعلام شده که نظام پزشکی سهمیه ای برای پزشکان درخواست کرده و مورد موافقت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای تزریق واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

اما و اگرهای تزریق واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران