مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-04-22ورزشي

40 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می شود/ فرهنگ غرب، ایثار ندارد


مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: 40 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در سه مرحله بین نیازمندان استان، توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مراسم نمادین اولین مرحله توزیع کمک های مومنانه(بسته های معیشتی) به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   ظهر امروز (پنجشنبه) در سالن ورزشی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

    در این مراسم، امیرعلی حسینیانی، مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ فرمانده سپاه استان مبنی بر کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان، 40 هزار بسته معیشتی تا پایان این ماه در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: در مرحله اول که از شروع ماه رمضان تا به امروز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است ، 5 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع می شود، در مرحله دوم 20 هزار بسته معیشتی در شب میلاد امام حسن(ع) و در مرحله سوم نیز 20 هزار بسته معیشتی در شب عید فطر توزیع خواهد شد.

حسینیانی عنوان کرد:  در حال حاضر بازسازی و مرمت 306 واحد مسکونی مستمندان و مستضعفان کمیته امداد، بهزیستی، پیشکسوتان و بسیجیان در دستور کار قرار گرفته است، 48 مدرسه  در مناطق محروم الموت، طارم و بخش مرکزی استان نیز در حال مرمت و بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می شود/ فرهنگ غرب، ایثار ندارد

40 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می شود/ فرهنگ غرب، ایثار ندارد