مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-22سياسي

مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را در سامانه سجام گزارش کنند


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: مردم می توانند جرایم و تخلفات انتخاباتی را در سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه (سجام) به آدرس اینترنتی Sajam.

- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان: مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را در سامانه سجام گزارش کنند ایسنا/کردستان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: مردم می توانند جرایم و تخلفات انتخاباتی را در سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه (سجام) به آدرس اینترنتی Sajam.

scpd.

ir ثبت و گزارش کنند.

بهادر اسدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات و اهمیت و لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی و دیده بانان پیشگیری که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، بخش تخلفات انتخاباتی در این سامانه تعریف شده است.

اسدی افزود: در استان کردستان حدود سه هزار دیده بان رسمی در این سامانه ثبت نام و کد شناسایی دریافت کرده اند و حدود 2 هزار نفر هم به صورت گمنام با این سامانه همکاری داشته و گزارش تخلفات را در سامانه اعلام و ثبت می کنند.

وی گفت: این سامانه توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و در راستای استفاده از ظرفیت عظیم مردم در امر پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی و شرکت دادن آنان در ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را در سامانه سجام گزارش کنند

مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را در سامانه سجام گزارش کنند