مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-22سياسي

ضرورت فرهنگ سازی 2 رفتار اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرورت فرهنگ سازی 2 رفتار اجتماعی در استان اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام، حجت الاسلام سیدمحمد ابراهیم ساجدی ظهر امروز در همایش تجلیل از عاملین صلح و سازش با اشاره به ارزش این مقوله، اظهار کرد: این کار ارزشمند است، مخصوصا در پرونده های قتل که سفیران صلح در استان ما موفق شدند 20 پرونده قتل عمد را که حکم قصاص تعدادی از آن ها و نزدیک به  مرحله اجرا بود را با تلاش علما حل و فصل کردند.

وی افزود: در چند پرونده حجت الاسلام افشار نماینده شهر چرام نقش موثری داشتند و با توجه به ظرفیت معنوی که در پیش رو وجود داشت با کمک سایر عزیزان موفق به سازش شدند، از حجت الاسلام افشار امام جمعه شهرستان تقاضا داریم که 2 فرهنگ را جا بیندازند.

حجت الاسلام ساجدی ادامه داد: یکی فرهنگ عذرخواهی و دیگری فرهنگ پذیرش عذر، یعنی اگر کسی اشتباه کرد حقی ضایع کرد این را یاد بگیرد که دنبال عذرخواهی برود و از آن طرف کسی که حقش ضایع شد، عذر را بپذیرد.

وی افزود: این اتفاقاتی که افتاد و همه جامعه را ناراحت کرد، به خاطر این بوده که نه مجرم روحیه عذرخواهی در او وجود دارد و نه اینکه کسی که حقش ضایع شده ابتدا به ساکن روحیه پذیرش عذر را دارد کاری که به آسانی حل و فصل می شد به دنبال آن چه قضایایی پیش آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فرهنگ سازی 2 رفتار اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت فرهنگ سازی 2 رفتار اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد