مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-22اجتماعي

ضرورت تدوین برنامه جامع پیشگیری از افت تحصیلی


در سال 1400 یکی از اولویت های شورای آموزش و پرورش موضوع توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی است که بایستی این مهم با جدیت پیگیری شود.

  - ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: در سال 1400 یکی از اولویت های شورای آموزش و پرورش موضوع توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی است که بایستی این مهم با جدیت پیگیری شود.

  بهمن خطیبی ظهر پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: مطابق ماده 16 قانون شورای آموزش و پرورش، بایستی این اداره با همکاری شهرداری برای توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی اقدام کند.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، همه حوزه ها به ویژه حوزه آموزشی و مدارس تحت تأثیر مستقیم این بحران قرار گرفت، اما با مدیریت صحیح و هوشمندانه ، آموزش تعطیل نشد و با همت و تلاش معلمان و کادر تعلیم و تربیت روند آموزش و یادگیری در بین دانش آموزان تداوم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: افت تحصیلی دانش آموزان در این شرایط کرونایی غیرقابل انکار است که در این خصوص باید برنامه جامعی تدوین شود و این از درخواست های مهم شورای آموزش و پرورش در کل کشور است.

خطیبی عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن هفته معلم، ارج نهادن به مقام شامخ این قشر تنها معطوف به یک زمان خاص نیست و باید برای تجلیل و ارزش گذاری به جایگاه معلمان یک برنامه راهبردی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه جامع پیشگیری از افت تحصیلی

ضرورت تدوین برنامه جامع پیشگیری از افت تحصیلی